Μεταπτυχιακό Διάδραση Ανθρώπου Υπολογιστή
Lepouras Giorgos
Περιγραφή
Στόχοι Μαθήματος
Στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να:
1.Αναγνωρίζει ομάδες χρηστών και απαιτήσεις
2.Μπορεί να σχεδιάσει μια εύχρηστη διεπαφή
3.Αξιολογεί μια διεπαφή
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
Κανένα
Περιεχόμενα Μαθήματος
Άνθρωπος, μηχανή και επικοινωνία. Κατανόηση των ανθρώπων-χρηστών. Η διαδικασία της ανάπτυξης. Αναγνώριση απαιτήσεων και καταγραφή προδιαγραφών. Σχεδιασμός, πρωτοτυποποίηση και υλοποίηση. Ανθρωποκεντρική σχεδίαση. Αξιολόγηση διεπαφής, τεχνικές, επιλογή μεθόδου, εκτέλεση αξιολόγησης.
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Preece, J., Rogers,Y., Sharp H., Interaction Design, Wiley, 2002.
Dix, Finlay, Abowd, Beale, Επικοινωνία Ανθρώπου –Υπολογιστή, Τρίτη έκδοση εκδόσεις Γκιούρδας.
Αβούρης Νικόλαος, Εισαγωγή στην επικοινωνία ανθρώπου υπολογιστή, εκδόσεις Δίαυλος
Μέθοδος Διδασκαλίας
Διαλέξεις 3 ώρες ανά εβδομάδα με ώρες εργαστηρίου.
Μέθοδος Αξιολόγησης
Με εργασία και γραπτή εξέταση. Τμήμα του μαθήματος είναι η εκτέλεση μιας εργασίας τριών ή τεσσάρων τμημάτων. Αυτή πραγματεύεται θέματα που καλύπτονται στο μάθημα, με στόχο την απόκτηση μιας πραγματικής και άμεσης εμπειρίας.
Ο τελικός βαθμός του μαθήματος στο πρώτο τρόπο εξέτασης υπολογίζεται ως εξής: τελικό διαγώνισμα (60%), εργασία (40%). Τα ποσοστά αυτά μπορεί να αλλάζουν λίγο (μέχρι +/-10%) από έτος σε έτος. Η εξέταση θεωρείται επιτυχής εάν ο συνολικός βαθμός εργασίας και διαγωνίσματος είναι τουλάχιστον 6, και επιπλέον ο συνολικός βαθμός της εργασίας είναι τουλάχιστον 5 και ο βαθμός του τελικού διαγωνίσματος είναι τουλάχιστον 5.
Λιγότερα
Στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να:
1.Αναγνωρίζει ομάδες χρηστών και απαιτήσεις
2.Μπορεί να σχεδιάσει μια εύχρηστη διεπαφή
3.Αξιολογεί μια διεπαφή
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
Κανένα
Περιεχόμενα Μαθήματος
Άνθρωπος, μηχανή και επικοινωνία. Κατανόηση των ανθρώπων-χρηστών. Η διαδικασία της ανάπτυξης. Αναγνώριση απαιτήσεων και καταγραφή προδιαγραφών. Σχεδιασμός, πρωτοτυποποίηση και υλοποίηση. Ανθρωποκεντρική σχεδίαση. Αξιολόγηση διεπαφής, τεχνικές, επιλογή μεθόδου, εκτέλεση αξιολόγησης.
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Preece, J., Rogers,Y., Sharp H., Interaction Design, Wiley, 2002.
Dix, Finlay, Abowd, Beale, Επικοινωνία Ανθρώπου –Υπολογιστή, Τρίτη έκδοση εκδόσεις Γκιούρδας.
Αβούρης Νικόλαος, Εισαγωγή στην επικοινωνία ανθρώπου υπολογιστή, εκδόσεις Δίαυλος
Μέθοδος Διδασκαλίας
Διαλέξεις 3 ώρες ανά εβδομάδα με ώρες εργαστηρίου.
Μέθοδος Αξιολόγησης
Με εργασία και γραπτή εξέταση. Τμήμα του μαθήματος είναι η εκτέλεση μιας εργασίας τριών ή τεσσάρων τμημάτων. Αυτή πραγματεύεται θέματα που καλύπτονται στο μάθημα, με στόχο την απόκτηση μιας πραγματικής και άμεσης εμπειρίας.
Ο τελικός βαθμός του μαθήματος στο πρώτο τρόπο εξέτασης υπολογίζεται ως εξής: τελικό διαγώνισμα (60%), εργασία (40%). Τα ποσοστά αυτά μπορεί να αλλάζουν λίγο (μέχρι +/-10%) από έτος σε έτος. Η εξέταση θεωρείται επιτυχής εάν ο συνολικός βαθμός εργασίας και διαγωνίσματος είναι τουλάχιστον 6, και επιπλέον ο συνολικός βαθμός της εργασίας είναι τουλάχιστον 5 και ο βαθμός του τελικού διαγωνίσματος είναι τουλάχιστον 5.
Λιγότερα
Στόχοι Μαθήματος
Στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να:
1.Αναγνωρίζει ομάδες χρηστών και απαιτήσεις
2.Μπορεί να σχεδιάσει μια εύχρηστη διεπαφή
3.Αξιολογεί μια διεπαφή
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
Κανένα
Περιεχόμενα Μαθήματος
Άνθρωπος, μηχανή και επικοινωνία. Κατανόηση των ανθρώπων-χρηστών. Η διαδικασία της ανάπτυξης. Αναγνώριση απαιτήσεων και καταγραφή προδιαγραφών. Σχεδιασμός, πρωτοτυποποίηση και υλοποίηση. Ανθρωποκεντρική σχεδίαση. Αξιολόγηση διεπαφής, τεχνικές, επιλογή μεθόδου, εκτέλεση αξιολόγησης.
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Preece, J., Rogers,Y., Sharp H., Interaction Design, Wiley, 2002.
Dix, Finlay, Abowd, Beale, Επικοινωνία Ανθρώπου –Υπολογιστή, Τρίτη έκδοση εκδόσεις Γκιούρδας.
Αβούρης Νικόλαος, Εισαγωγή στην επικοινωνία ανθρώπου υπολογιστή, εκδόσεις Δίαυλος
Μέθοδος Διδασκαλίας
Διαλέξεις 3 ώρες ανά εβδομάδα με ώρες εργαστηρίου.
Μέθοδος Αξιολόγησης
Με εργασία και γραπτή εξέταση. Τμήμα του μαθήματος είναι η εκτέλεση μιας εργασίας τριών ή τεσσάρων τμημάτων. Αυτή πραγματεύεται
Περισσότερα Στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να:
1.Αναγνωρίζει ομάδες χρηστών και απαιτήσεις
2.Μπορεί να σχεδιάσει μια εύχρηστη διεπαφή
3.Αξιολογεί μια διεπαφή
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
Κανένα
Περιεχόμενα Μαθήματος
Άνθρωπος, μηχανή και επικοινωνία. Κατανόηση των ανθρώπων-χρηστών. Η διαδικασία της ανάπτυξης. Αναγνώριση απαιτήσεων και καταγραφή προδιαγραφών. Σχεδιασμός, πρωτοτυποποίηση και υλοποίηση. Ανθρωποκεντρική σχεδίαση. Αξιολόγηση διεπαφής, τεχνικές, επιλογή μεθόδου, εκτέλεση αξιολόγησης.
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Preece, J., Rogers,Y., Sharp H., Interaction Design, Wiley, 2002.
Dix, Finlay, Abowd, Beale, Επικοινωνία Ανθρώπου –Υπολογιστή, Τρίτη έκδοση εκδόσεις Γκιούρδας.
Αβούρης Νικόλαος, Εισαγωγή στην επικοινωνία ανθρώπου υπολογιστή, εκδόσεις Δίαυλος
Μέθοδος Διδασκαλίας
Διαλέξεις 3 ώρες ανά εβδομάδα με ώρες εργαστηρίου.
Μέθοδος Αξιολόγησης
Με εργασία και γραπτή εξέταση. Τμήμα του μαθήματος είναι η εκτέλεση μιας εργασίας τριών ή τεσσάρων τμημάτων. Αυτή πραγματεύεται
Στόχοι Μαθήματος
Στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να:
1.Αναγνωρίζει ομάδες χρηστών και απαιτήσεις
2.Μπορεί να σχεδιάσει μια εύχρηστη διεπαφή
3.Αξιολογεί μια διεπαφή
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
Κανένα
Περιεχόμενα Μαθήματος
Άνθρωπος, μηχανή και επικοινωνία. Κατανόηση των ανθρώπων-χρηστών. Η διαδικασία της ανάπτυξης. Αναγνώριση απαιτήσεων και καταγραφή προδιαγραφών. Σχεδιασμός, πρωτοτυποποίηση και υλοποίηση. Ανθρωποκεντρική σχεδίαση. Αξιολόγηση διεπαφής, τεχνικές, επιλογή μεθόδου, εκτέλεση αξιολόγησης.
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Preece, J., Rogers,Y., Sharp H., Interaction Design, Wiley, 2002.
Dix, Finlay, Abowd, Beale, Επικοινωνία Ανθρώπου –Υπολογιστή, Τρίτη έκδοση εκδόσεις Γκιούρδας.
Αβούρης Νικόλαος, Εισαγωγή στην επικοινωνία ανθρώπου υπολογιστή, εκδόσεις Δίαυλος
Μέθοδος Διδασκαλίας
Διαλέξεις 3 ώρες ανά εβδομάδα με ώρες εργαστηρίου.
Μέθοδος Αξιολόγησης
Με εργασία και γραπτή εξέταση. Τμήμα του μαθήματος είναι η εκτέλεση μιας εργασίας τριών ή τεσσάρων τμημάτων. Αυτή πραγματεύεται
Περισσότερα Στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να:
1.Αναγνωρίζει ομάδες χρηστών και απαιτήσεις
2.Μπορεί να σχεδιάσει μια εύχρηστη διεπαφή
3.Αξιολογεί μια διεπαφή
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
Κανένα
Περιεχόμενα Μαθήματος
Άνθρωπος, μηχανή και επικοινωνία. Κατανόηση των ανθρώπων-χρηστών. Η διαδικασία της ανάπτυξης. Αναγνώριση απαιτήσεων και καταγραφή προδιαγραφών. Σχεδιασμός, πρωτοτυποποίηση και υλοποίηση. Ανθρωποκεντρική σχεδίαση. Αξιολόγηση διεπαφής, τεχνικές, επιλογή μεθόδου, εκτέλεση αξιολόγησης.
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Preece, J., Rogers,Y., Sharp H., Interaction Design, Wiley, 2002.
Dix, Finlay, Abowd, Beale, Επικοινωνία Ανθρώπου –Υπολογιστή, Τρίτη έκδοση εκδόσεις Γκιούρδας.
Αβούρης Νικόλαος, Εισαγωγή στην επικοινωνία ανθρώπου υπολογιστή, εκδόσεις Δίαυλος
Μέθοδος Διδασκαλίας
Διαλέξεις 3 ώρες ανά εβδομάδα με ώρες εργαστηρίου.
Μέθοδος Αξιολόγησης
Με εργασία και γραπτή εξέταση. Τμήμα του μαθήματος είναι η εκτέλεση μιας εργασίας τριών ή τεσσάρων τμημάτων. Αυτή πραγματεύεται
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -