Ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών πληροφορικής

Δαμιανός Σακάς, Νασιόπουλος Δημήτριος

Περιγραφή

Το παρόν μάθημα πραγματεύεται την ανάγκη των επιχειρήσεων για συνεχή ανάπτυξη διαμέσου της ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, αναλύονται τα στάδια εκείνα που πρέπει να ακολουθήσει ένα νέο προϊόν η υπηρεσία ώστε να συμβάλλει επιτυχώς στην κερδοφορία της επιχείρησης. Ο φοιτητής έρχεται σε επαφή με τις στρατηγικές που ακολουθούνται κατά τη διάρκεια ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος/υπηρεσίας από την σύλληψη της ιδέας έως την εμπορευματοποίηση του/της. Το μάθημα θα δίνει έμφαση στην Επιχειρηματικότητα και την δημιουργία Νέων Προϊόντων και Υπηρεσιών, στον Τομέα της Πληροφορικής.

Συμπληρωματικά Στοιχεία:
Το μάθημα περιλαμβάνει ενότητες όπως: Γέννηση Ιδεών, Συγκριτική Αξιολόγηση Ιδεών, Ανάπτυξη Έννοιας Νέου Προϊόντος/Υπηρεσίας, Ανάλυση Μάρκετινγκ, Επιχειρησιακή Ανάλυση, Έλεγχος και Δοκιμή Προϊόντος/Υπηρεσίας, Παραγωγή Προϊόντος/Υπηρεσίας, Εμπορευματοποίηση.

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις