Θεωρία Βιομηχανικής Οργάνωσης
Διονυσία Τζαβάρα
Ø Το αντικείμενο του μαθήματος:
§ Το αντικείμενο της Θεωρίας Βιομηχανικής Οργάνωσης είναι η μελέτη των ατελώς ανταγωνιστικών αγορών. Στόχος του μαθήματος είναι να αναλύσει τη δομή των ατελώς ανταγωνιστικών αγορών, τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων σε αυτές τις αγορές, και τις στρατηγικές αποφάσεις των επιχειρήσεων που προκύπτουν ως αποτέλεσμα των διαφόρων αλληλεπιδράσεων στις αγορές. Η γνώση Μικροοικονομικής είναι απαραίτητη για την παρακολούθηση του μαθήματος όπως και η βασική γνώση υποδειγμάτων βελτιστοποίησης.
Ø Περιεχόμενο του μαθήματος:
§ Αντικείμενο της Θεωρίας Βιομηχανικής Οργάνωσης, Θεωρία της Επιχείρησης, Εισαγωγή στη Θεωρία Παιγνίων, Μονοπώλιο, Ολιγοπώλιο, Επαναλαμβανόμενες αλληλεπιδράσεις και σχηματισμός συμπαιγνιών, Διαφοροποίηση προϊόντος, Ποιότητα πληροφόρηση και εγγυήσεις, Πρακτικές τιμολόγησης – διάκριση τιμών, Συντονισμένες πωλήσεις και πακέτα προσφορών, Διαφήμιση, Είσοδος και έξοδος.
Λιγότερα
Ø Το αντικείμενο του μαθήματος:
§ Το αντικείμενο της Θεωρίας Βιομηχανικής Οργάνωσης είναι η μελέτη των ατελώς ανταγωνιστικών αγορών. Στόχος του μαθήματος είναι να αναλύσει τη δομή των ατελώς ανταγωνιστικών αγορών, τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων σε αυτές τις αγορές, και τις στρατηγικές αποφάσεις των επιχειρήσεων που προκύπτουν ως αποτέλεσμα των διαφόρων αλληλεπιδράσεων στις αγορές. Η γνώση Μικροοικονομικής είναι απαραίτητη για την παρακολούθηση του μαθήματος όπως και η βασική γνώση υποδειγμάτων βελτιστοποίησης.
Ø Περιεχόμενο του μαθήματος:
§ Αντικείμενο της Θεωρίας Βιομηχανικής Οργάνωσης, Θεωρία της Επιχείρησης, Εισαγωγή στη Θεωρία Παιγνίων, Μονοπώλιο, Ολιγοπώλιο, Επαναλαμβανόμενες αλληλεπιδράσεις και σχηματισμός συμπαιγνιών, Διαφοροποίηση προϊόντος, Ποιότητα πληροφόρηση και εγγυήσεις, Πρακτικές τιμολόγησης – διάκριση τιμών, Συντονισμένες πωλήσεις και πακέτα προσφορών, Διαφήμιση, Είσοδος και έξοδος.
Ø Το αντικείμενο του μαθήματος:
§ Το αντικείμενο της Θεωρίας Βιομηχανικής Οργάνωσης είναι η μελέτη των ατελώς ανταγωνιστικών αγορών. Στόχος του μαθήματος είναι να αναλύσει τη δομή των ατελώς ανταγωνιστικών αγορών, τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων σε αυτές τις αγορές, και τις στρατηγικές αποφάσεις των επιχειρήσεων που προκύπτουν ως αποτέλεσμα των διαφόρων αλληλεπιδράσεων στις αγορές. Η γνώση Μικροοικονομικής είναι απαραίτητη για την παρακολούθηση του μαθήματος όπως και η βασική γνώση υποδειγμάτων βελτιστοποίησης.
Ø Περιεχόμενο του μαθήματος:
§ Αντικείμενο της Θεωρίας Βιομηχανικής Οργάνωσης, Θεωρία της Επιχείρησης, Εισαγωγή στη Θεωρία Παιγνίων, Μονοπώλιο, Ολιγοπώλιο, Επαναλαμβανόμενες αλληλεπιδράσεις και σχηματισμός συμπαιγνιών, Διαφοροποίηση προϊόντος, Ποιότητα πληροφόρηση και εγγυήσεις, Πρακτικές τιμολόγησης – διάκριση τιμών, Συντονισμένες πωλήσεις και πακέτα προσφορών, Διαφήμιση, Είσοδος και έξοδος.
Πληροφορίες
Συμπληρωματικά Στοιχεία:
Τα βασικά εγχειρίδια:
Βιομηχανική Οργάνωση, Luis Cabral, Κριτική, 2003
Industrial Organization Theory and Applications, Shy Oz, MIT Press, 1995
The Theory of Industrial Organization, Jean Tirole, MIT Press, 1988
Άλλα προτεινόμενα εγχειρίδια:
Βιομηχανική Οργάνωση – Θεωρία και Πράξη, Don Waldman και Elisabeth Jensen, Έλλην, 2006
Θεωρία Βιομηχανικής Οργάνωσης, Ιωάννης Κατσουλάκος, Δαρδανός, 1998
Εγχειρίδια για τη θεωρία παιγνίων:
A primer in game theory, Robert Gibbons, Harvester Wheatsheaf, 1992
Εισαγωγή στη Θεωρία Παιγνίων, Robert Gibbons, Κριτική, 2009
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Δευτέρα, 09 Ιανουαρίου 2012
- Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010