ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΚΟΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΓΕΝΙΚΑ |
|
|
|
|||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ |
|||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
|||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
|||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑ043 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
8Ο |
|||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ |
|||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||||
Διαλέξεις |
3 |
5 |
||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γενικού Υποβάθρου , Ειδικού Υπόβαθρου, Ειδικότητας |
ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ |
|||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Κανένα |
|||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
|||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
|||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/ |
|||||||
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
|
Μαθησιακά Αποτελέσματα Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α · Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης · Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και Παράρτημα Β · Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων |
|
1. Κατανόηση της Οργανωτικής διάστασης των δραστηριοτήτων στις κοινωνικές ομάδες 2. Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών από βιβλιογραφικές πηγές σχετικές με τις εφαρμογές των δραστηριοτήτων: 3. Αθλητισμού 4. Πολιτισμού 5. Αναψυχής 6. Γνώση και κατανόηση του φυσικού και τεχνητού περιβάλλοντος 7. Γνώση και κατανόηση του πολιτιστικού και αθλητικού περιβάλλοντος εφαρμογής των δραστηριοτήτων 8. Προσαρμογή στις νέες κοινωνικές καταστάσεις και ανάγκες των ανθρώπων σχετικές με τις δραστηριότητες 9. Κατανόηση της κουλτούρας και των απαιτήσεων των κοινωνικών ομάδων στις σύγχρονες κοινωνίες
10. Βιωματικές προσαρμογές σε φυσικό και τεχνητό περιβάλλον των ειδικών εφαρμογών δραστηριοτήτων: 11. Αθλητισμού 12. Πολιτισμού 13. Αναψυχής |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Ομαδική εργασία Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
|
Λήψεις αποφάσεων και αυτενέργεια σε οργανωτικές εφαρμογές. Κατανόηση της συλλογικότητας για παραγωγή κοινής βιωματικής εργασίας σε πραγματικό χρόνο. Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής με σκοπό την ατομική βελτίωση. Αυτόνομη και συλλογική εργασία |
3. |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ |
1. Κοινωνική διάσταση των δραστηριοτήτων Αθλητισμού/Πολιτισμού/Αναψυχής, Κοινωνιολογικές θεωρίες και ερμηνευτική προσέγγιση των δραστηριοτήτων. Η ψυχαγωγική διάσταση των δραστηριοτήτων. Ο κοινωνικός ρόλος των δραστηριοτήτων και η σχέση τους με τις διαφορετικές κοινωνικές ομάδες. https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/
2. Αθλητισμός, Πολιτισμός, και Αναψυχή, Σχέσεις τους με την κοινωνική και γεωγραφική διαστρωμάτωση. Κοινωνική κινητικότητα, (οριζόντια και κάθετη) και δραστηριότητες Αθλητισμού/Πολιτισμού/Αναψυχής. Ελληνική κοινωνία και διαχρονική σχέση της με τις δραστηριότητες. Π. Κωνσταντινάκος, Κοινωνιολογία Πολιτισμικών Δραστηριοτήτων Αθλητισμού, Πολιτισμού, Αναψυχής, Παπαζήσης, Αθήνα, 2015 https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/
3. Άσκηση και Αθλητισμός, Κουλτούρα και Πολιτισμός, Αναψυχή και Ψυχαγωγία, Ο παιδαγωγικό ρόλος τους και η σχέσης τους με το διαφορετικό κοινωνικό περιβάλλον. Πολιτισμική διάσταση των δραστηριοτήτων στην κοινωνία και τις κοινωνικές ομάδες https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/
4. Κοινωνία, Εργασία, και Δραστηριότητες Αθλητισμού/Πολιτισμού/Αναψυχής, Ο ρόλος των δραστηριοτήτων στην καθημερινότητα των πολιτών. Η σχέση των δραστηριοτήτων με τη καταγωγή, το μορφωτικό και επαγγελματικό πεδίο των κοινωνικών ομάδων. Σχόλη και Εργασία στην εξέλιξη της κοινωνίας. Π. Κωνσταντινάκος, Κοινωνιολογία Πολιτισμικών Δραστηριοτήτων Αθλητισμού, Πολιτισμού, Αναψυχής, Παπαζήσης, Αθήνα, 2015 https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/
5. Οργανωτικές αρχές των δραστηριοτήτων Αθλητισμού/Πολιτισμού/Αναψυχής, Διεθνείς αναφορές, σύνδεση με τα κοινωνικά κινήματα. Ιστορική διαχρονικότητα. Ελληνική πραγματικότητα. Η πολιτική διάσταση των δραστηριοτήτων https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/ 6. Οργανωτική διάσταση των δραστηριοτήτων Αθλητισμού/Πολιτισμού/Αναψυχής, Σχεδιασμός και παράγοντες οργάνωσης. Οργανωτικές μορφές. Υποδομές - Εργαλεία. Σκοπός και Στόχοι. Μεθοδολογία Οργάνωσης. Αξιολόγηση δραστηριοτήτων. https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/ 7. Εφαρμογές Αθλητισμού/Πολιτισμού/Αναψυχής, Δημόσιοι και Ιδιωτικοί φορείς, Περιφερειακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση, Θάλασσα, Βουνό, Ποτάμια, Λίμνες, Αστικό και Δομημένο περιβάλλον και η σχέσεις τους με τις δραστηριότητες. https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/ Π. Κωνσταντινάκος, Κοινωνιολογία Πολιτισμικών Δραστηριοτήτων Αθλητισμού, Πολιτισμού, Αναψυχής, Παπαζήσης, Αθήνα, 2015
8. Κοινωνικές Ομάδες και δραστηριότητες Αθλητισμού/Πολιτισμού/Αναψυχής, Παιδιά και Έφηβοι, Εργαζόμενοι και Επαγγελματίες, Γυναίκες, Ηλικιωμένοι, Ειδικές Κοινωνικές Ομάδες ΑΜΕΑ, Θεραπευτικές Κοινότητες, Στρατός, Φυλακισμένοι. Μετανάστες https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/
9. Σχεδιασμός, Οργάνωση και Εφαρμογή προγραμμάτων, Που, Πως, Πότε, Τι και Γιατί, ως περιεχόμενα δραστηριοτήτων Αθλητισμού/Πολιτισμού/Αναψυχής. Είδη περιεχομένων ανά κατηγορία Αθλητισμού, Πολιτισμού και Αναψυχής. Προβολή και Διαφήμιση, Χορηγίες και Ομάδες υποστήριξης, Μέτρα πρόληψης και προστασίας εμπλεκομένων στις δραστηριότητες. https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/ Π. Κωνσταντινάκος, Κοινωνιολογία Πολιτισμικών Δραστηριοτήτων Αθλητισμού, Πολιτισμού, Αναψυχής, Παπαζήσης, Αθήνα, 2015
10. Βιωματικές επισκέψεις σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους οργάνωσης δραστηριοτήτων, αθλητικές εγκαταστάσεις, ψυχαγωγικά πάρκα, πολιτιστικά κέντρα, αρχαιολογικούς χώρους, τουριστικά καταλύματα, φυσικούς και τεχνητούς χώρους οργάνωσης δραστηριοτήτων. https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/
11. Εφαρμογές προγραμμάτων δραστηριοτήτων από ομάδες φοιτητών, οργανωτική και μεθοδολογική υποστήριξη των ομάδων. Ηλεκτρονική και Βιντεοσκοπική καταγραφή των δραστηριοτήτων Αθλητισμού/Πολιτισμού/Αναψυχής. https://eclass.uop.gr/courses/OMA304/ Π. Κωνσταντινάκος, Κοινωνιολογία Πολιτισμικών Δραστηριοτήτων Αθλητισμού, Πολιτισμού, Αναψυχής, Παπαζήσης, Αθήνα, 2015
12. Παρουσιάσεις των ομαδικών εργασιών, ανάλυση, κριτική, συζήτηση και αξιολόγησή τους. Καταγραφή των προβλημάτων, ελλείψεων και λαθών, αιτιολόγηση και κατανόησή τους.
13. Βιντεοπροβολές των εργασιών στους χώρους της σχολής. Πρόσκληση για συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας. Διάχυση της γνώσης. Επαναληπτικές προσεγγίσεις τις διδαχθείσας ύλης. Ενημέρωση για τις εξετάσεις. |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λ.π. |
Πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία |
||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, με τους φοιτητές. Χρήση power point video. |
||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.
|
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
|
Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS
|
Διαλέξεις και βιντεοπροβολές προγραμμάτων. |
39 ώρες (1,56 ECTS) |
|
Οργάνωση και συντονισμό ομάδων από τους ίδιους τους φοιτητές με σκοπό την εκπόνηση βιωματικών εργασιών |
39 ώρες (1,56 ECTS) |
||
Επισκέψεις σε εγκαταστάσεις που εφαρμόζονται δραστηριότητες |
22 ώρες (0,88 ECTS)
|
||
Σεμινάρια για την κατασκευή ερωτηματολογίων.
Προετοιμασία για εξετάσεις και εξετάσεις |
14 ώρες (0,56ECTS)
11 ώρες (0,44 ECTS |
||
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα με βάση τις εργασίες ατομικές και συλλογικές |
125 ώρες (5 ECTS) |
||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι Αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη /Άλλες Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
- Η γλώσσα θα είναι η ελληνική, και η αξιολόγηση θα γίνεται με γραπτές εξετάσεις σε θέματα που θα απαιτούν κριτική ανάλυση και παραδειγματικές αναφορές, καθώς και ανάπτυξη σχετική με αναφερόμενες βιβλιογραφικές πηγές. - Θα αξιολογούνται οι ατομικές και συλλογικές εργασίες οι οποίες θα προσμετρούνται στη βαθμολογία. Τα θέματα θα αξιολογούνται με το 75% και οι εργασίες με το 25%. Οι παρουσίες θα προσμετρούνται ως θετική συνεισφορά στη γενική βαθμολογική αξιολόγηση.
Λαμβάνεται ειδική μέριμνα για εξέταση Α.ΜΕ.Α και φοιτητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, σύμφωνα με τον κανονισμό του ΤΟΔΑ |
||
5 |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
1. Π. Κωνσταντινάκος, Κοινωνιολογία Πολιτισμικών Δραστηριοτήτων Αθλητισμού, Πολιτισμού, Αναψυχής, Παπαζήσης, Αθήνα, 2015 2. Π. Λύτρας, Η κοινωνία της Αναψυχής, εκδ. Ιnterbooks, Aθήνα 1991 3. Α. Κορωναίου, Κοινωνιολογία του Ελεύθερου χρόνου, εκδ. Οδυσσέας, Αθήνα 1995 4. Χ. Κουθούρης, Υπαίθριες Δραστηριότητες Αναψυχής, εκδ. Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη 2009 |
Λιγότερα
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΓΕΝΙΚΑ |
|
|
|
|||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ |
|||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
|||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
|||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑ043 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
8Ο |
|||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ |
|||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||||
Διαλέξεις |
3 |
5 |
||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γενικού Υποβάθρου , Ειδικού Υπόβαθρου, Ειδικότητας |
ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ |
|||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Κανένα |
|||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛ |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΓΕΝΙΚΑ |
|
|
|
|||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ |
|||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
|||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
|||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑ043 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
8Ο |
|||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ |
|||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||||
Διαλέξεις |
3 |
5 |
||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γενικού Υποβάθρου , Ειδικού Υπόβαθρου, Ειδικότητας |
ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ |
|||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Κανένα |
|||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛ |
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -