ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΚΟΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΓΕΝΙΚΑ |
|
|
|
|||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ |
|||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
|||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
|||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑ038 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
3Ο |
|||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
|
|||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||||
Διαλέξεις |
3 |
6 |
||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γενικού Υποβάθρου, Ειδικού Υπόβαθρου, Ειδικότητας |
ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ |
|||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
ΟΧΙ |
|||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
|||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
|||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/ |
|||||||
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
|
Μαθησιακά Αποτελέσματα Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α · Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης · Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και Παράρτημα Β · Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων |
|
1. Κατανόηση και σεβασμό στη διαφορετικότητα 2. Aποδοχή της πολυπολιτισμικότητας 3. Αποδοχή της κοινωνικής καταγωγής 4. Αποδοχή του Φύλου 5. Αποδοχή της φυλής 6. Αποδοχή της διαφορετικότητας της γλώσσας 7. Της καταγωγής και του χρώματος 8. Κάθε είδους κοινωνικής διάκρισης 9. Σεβασμός, γνώση και αποδοχή του φυσικού περιβάλλοντος 10. Αποδοχή και γνώση του τεχνητού περιβάλλοντος 11. Του πολιτιστικού και αθλητικού περιβάλλοντος 12. Προσαρμογή σε νέες κοινωνικές καταστάσεις του ΄΄παγκοσμιοποιημένου΄΄ περιβάλλοντος. 13. Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και δεοντολογίας
|
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας
|
|
Κατανόηση της δυνατότητας λήψης αποφάσεων και αυτενέργεια. Αποδοχή της ομαδικής συνεργασίας για παραγωγή κοινής εργασίας. Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής με σκοπό την ατομική βελτίωση. Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης. Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
3. |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
1. Γενική Κοινωνιολογία, Θεωρίες και Ερμηνευτική προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου της Κοινωνιολογίας. Σκοπός, Στόχοι και Ρόλος της Κοινωνιολογίας και αναγκαιότητα ως ανθρωπιστικής επιστήμης. Η δυναμική και ο ρόλος των κοινωνικών ομάδων. Link: https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/ 2. Ειδική Κοινωνιολογία, Ειδικότητες της Κοινωνιολογίας, Σκοπιμότητα εξειδίκευσης σε διαφορετικά κοινωνικά πεδία. Κοινωνιολογία του Αθλητισμού, Πολιτισμού, Ελεύθερου χρόνου. Σκοπός, Στόχοι και Ρόλος της Κοινωνιολογίας του Αθλητισμού, στο διεθνές και ελληνικό περιβάλλον. https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/
3. Κοινωνικοί θεσμοί και Αθλητισμός, Κοινωνικοί κανόνες και θεσμοί της Κοινωνίας. Ο Αθλητισμός ως θεσμός της κοινωνίας και του πολιτισμού. Η επίδραση του Αθλητισμού στο κοινωνικό περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των διαφορετικών κοινωνικών ομάδων. Θ. Αυγερινός, Κοινωνιολογία του Αθλητισμού, εκδ. Salto, Θεσ/νικη 1989 Link: https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/
4. Κοινωνική Διαστρωμάτωση και Αθλητισμός, Θεωρίες Κοινωνικής Διαστρωμάτωσης. Κοινωνική Διαστρωμάτωση και Κοινωνική Κινητικότητα. Αθλητισμός Κοινωνική διαστρωμάτωση και Κοινωνική Κινητικότητα. Κάθετη και Οριζόντια κοινωνική κινητικότητα και η σχέση της με τον Αθλητισμό. Π. Κωνσταντινάκος, Η Οργάνωση της Άσκησης – Άθλησης στην Ελληνική Κοινωνία, εκδ. Παπαζήση, Αθήνα 1988 Link: https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/
5. Οι Κοινωνικές λειτουργίες του Αθλητισμού, Κοινωνικοποίησης και Αγωγής των Νέων, Βιολογικής Ισορροπίας και ισόρροπης ανάπτυξης, Ψυχοσυναισθηματικής Εκπλήρωσης, Ψυχαγωγικής, παιγνιώδης ανάγκης, Φιλίας και Επικοινωνίας στο Διεθνές περιβάλλον. Link: https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/
6. Επιδράσεις του Αθλητισμού, Κοινωνική Διάσταση του Αθλητισμού, Πολιτισμική διάσταση του Αθλητισμού, Πολιτική Διάσταση του Αθλητισμού, Εμπορευματοποίηση του Αθλητισμού. Μορφές τεχνητής σωματικής (ανάτασης – διέργεσης - Ντόπινγκ) και Αθλητισμός. Link: https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/
7. Κοινωνιολογική προσέγγιση του Σώματος, Σώμα-Κίνηση-Άσκηση-Αθλητισμός. Κοινωνικό φύλο και Αθλητισμός. Σωματικά Πρότυπα και Αθλητισμός. Κουλτούρα και Σώμα. Αθλητισμός και Σωματικές ιδιαιτερότητες – ικανότητες. Link: https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/
8. Η Οργάνωση του Αθλητισμού, Ιστορικές Αναφορές. Κοινωνικές Μορφές Αθλητισμού. Δομική και Οργανωτική Διάσταση του Αθλητισμού στην Κοινωνία. Μαζικός, Ερασιτεχνικός, Ανταγωνιστικός, Επαγγελματικός Αθλητισμός και Πρωταθλητισμός. Link: https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/
9. Κοινωνιολογική προσέγγιση της Επιθετικότητας, Εννοιολογική Ερμηνεία της Επιθετικότητας. Θεωρίες Αιτιολόγησης της Επιθετικής Συμπεριφοράς. Ανάλυση θεωριών και συσχέτισή τους με τον Αθλητισμό. Αίτια, Αφορμές και Επιδράσεις της επιθετικότητας στον Αθλητισμό. Τρόποι - Μέσα ελέγχου της επιθετικότητας στον Αθλητισμό. Link: https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/
10. Βία και Αθλητισμός, Κοινωνιολογικές Θεωρίες για τη Βία. Μορφές Βίας, Αίτια και Αφορμές της Βίαιης συμπεριφοράς στον Αθλητισμός. Παράγοντες Επίδρασης των Βιαιοτήτων στον Αθλητισμό. Τρόποι και μέσα αντιμετώπισης της Βίας στον Αθλητισμό. Θ. Αυγερινός, Κοινωνιολογία του Αθλητισμού, εκδ. Salto, Θεσ/νικη 1989 Link: https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/
11. Παγκοσμιοποίηση και Αθλητισμός, Θεωρίες για τις μετανεωτερικές παγκοσμιοποιημένες κοινωνίες και το ρόλο του αθλητισμού σε αυτές. Ο ρόλος και η συμβολή του Αθλητισμού στο παγκόσμιο κοινωνικό γίγνεσθαι. Link: https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/
12. Κοινωνιολογία του Ελεύθερου Χρόνου, Θεωρίες για τον Ελεύθερο χρόνο, Κοινωνική εξέλιξη και διαχείριση του ελεύθερου χρόνου. Ελεύθερος χρόνος και αθλητισμός. Κοινωνική διαστρωμάτωση, Κοινωνική κινητικότητα και Ελεύθερος χρόνος. Link: https://eclass.uop.gr/courses/OMA325/
13. Εμπειρικές Μέθοδοι μελέτης της κοινωνικής επίδρασης του Αθλητισμού κατά τον Ελεύθερο Χρόνο, Ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις. Ποσοτικές και Ποιοτικές αναλύσεις. Διαχωρισμός των κοινωνικών ομάδων ανάλογα το φύλο, ηλικία, επάγγελμα, τόπο κατοικίας. Γενική ανασκόπηση της ύλης διευκρινήσεις και ενημέρωση για τις εξετάσεις.
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λ.π. |
Πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία |
||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, με τους φοιτητές. Χρήση power point video. Κατασκευή ερωτηματολογίων, Χρήση στατιστικών πακέτων επεξεργασίας ερευνητικών δεδομένων. |
||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.
|
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
|
Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS
|
Διαλέξεις (13 εβδομάδες διδασκαλίας με 3 ώρες ανά εβδομάδα) |
39 ώρες (1,56 ECTS) |
|
Μελέτη για την ύλη της διάλεξης (3 ώρες εβδομαδιαίως) |
39 ώρες (1,56 ECTS) |
||
Eκπόνηση ατομικών/συλλογικών εργασιών σε φοιτητές εκτός των διαλέξεων |
39 ώρες (1,56 ECTS) |
||
Μελέτη για τις τελικές εξετάσεις (μη καθοδηγούμενη μελέτη) Προετοιμασία για εξετάσεις |
31 ώρες (1,24 ECTS) |
||
Εξετάσεις |
2 ώρες (0,08 ECTS) |
||
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) |
150 / 6 ECTS |
||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι Αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
- Η γλώσσα θα είναι η ελληνική, και η αξιολόγηση θα γίνεται με γραπτές εξετάσεις σε θέματα που θα απαιτούν κριτική ανάλυση και παραδειγματικές αναφορές, καθώς και ανάπτυξη σχετική με αναφερόμενες βιβλιογραφικές πηγές. Τα θέματα θα αξιολογούνται με το 75% και οι εργασίες με το 25%. Οι παρουσίες θα προσμετρούνται ως θετική συνεισφορά στη γενική βαθμολογική αξιολόγηση. Λαμβάνεται ειδική μέριμνα για εξέταση Α.ΜΕ.Α και φοιτητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, σύμφωνα με τον κανονισμό του ΤΟΔΑ
|
||
5 |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
I. Π. Κωνσταντινάκος, Η Οργάνωση της Άσκησης – Άθλησης στην Ελληνική Κοινωνία, εκδ. Παπαζήση, Αθήνα 1988 II. Θ. Αυγερινός, Κοινωνιολογία του Αθλητισμού, εκδ. Salto, Θεσ/νικη 1989 III. Γ. Σταμίρης, Κοινωνιολογία του Αθλητισμού, Αθήνα 2001 IV. Χ. Παπάς, Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού, εκδ.Δαρδανός, Αθήνα 2000 |
Λιγότερα
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΓΕΝΙΚΑ |
|
|
|
|||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ |
|||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
|||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
|||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑ038 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
3Ο |
|||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
|
|||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||||
Διαλέξεις |
3 |
6 |
||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γενικού Υποβάθρου, Ειδικού Υπόβαθρου, Ειδικότητας |
ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ |
|||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
ΟΧΙ |
|||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΓΕΝΙΚΑ |
|
|
|
|||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ |
|||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
|||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
|||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑ038 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
3Ο |
|||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
|
|||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||||
Διαλέξεις |
3 |
6 |
||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γενικού Υποβάθρου, Ειδικού Υπόβαθρου, Ειδικότητας |
ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ |
|||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
ΟΧΙ |
|||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Τρίτη, 08 Σεπτεμβρίου 2020
- Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2020
- Τρίτη, 19 Μαΐου 2020
- Τρίτη, 19 Μαΐου 2020
- Τρίτη, 19 Μαΐου 2020