ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Antonopoulou Panagiota
-
Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου μαθήματος μελετάται η σχέση μεταξύ Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Αθλητισμού και Πολιτικής και οι μεταξύ τους αλληλεπιδράσεις. Επίσης μελετώνται η Πορεία, οι Τάσεις και οι Προοπτικές των Αθλητικών ΜΜΕ (παραδοσιακών και Νέων Μέσων) και η αλληλεπίδραση τους με το Πολιτικό και το Οικονομικό Περιβάλλον.
Γενικές Ικανότητες
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές :
· θα κατέχουν τις θεμελιώδεις αρχές της επικοινωνίας μέσω των ΜΜΕ στον τομέα της σύγχρονης αθλητικής πραγματικότητας.
· Θα έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις των διαφορετικών σημειωτικών συστημάτων των ΜΜΕ.
· θα έχουν εξοικειωθεί με τον ρόλο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην προώθηση της αθλητικής δραστηριότητας
· θα προσεγγίζουν με κριτική σκέψη την αθλητική δημοσιογραφία και τον τρόπο με τον οποίον αυτή ασκείται σήμερα.
· Θα έχουν κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες της αγοράς των Αθλητικών ΜΜΕ έναντι της αγοράς των Πολιτικών ΜΜΕ.
· Θα έχουν αναπτύξει κριτική σκέψη ως προς τον τρόπο με τον οποίον τα ΜΜΕ, ο Αθλητισμός και η Πολιτική αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.
· Θα έχουν γνωρίσει νέες μορφές δημοσιογραφίας οι οποίες αναδύονται μέσα από την ανάπτυξη των Νέων Μέσων (Δημοσιογραφία των Αλγορίθμων, Δημοσιογραφία των Πολιτών).
Επίπεδο Στάσεων
· Οι φοιτητές θα αναπτύξουν κριτική στάση και συμπεριφορά καθώς και υγιείς προσλαμβάνουσες απέναντι στα μηνύματα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και παράλληλα θα εξοικειωθούν με τις μεθόδους και τις τεχνικές διαχείρισης των ΜΜΕ με έμφαση στην αθλητική είδηση/πληροφορία.
· Θα έχουν διαμορφώσει ιδία άποψη πάνω σε ερωτήματα μείζονος κοινωνικής σημασίας τα οποία αφορούν τη σχέση των ΜΜΕ με τον Αθλητισμό, όπως π.χ. εάν πρέπει τα ΜΜΕ να προβάλλουν τα επισόδια βίας στα γήπεδα ή πώς μπορούν τα ΜΜΕ να λειτουργήσουν αποτρεπτικά προς την επέκταση των φαινομένων ντόπινγκ στον Αθλητισμό κ.ο.κ.
· Θα έχουν αποκτήσει επαγγελματικές δεξιότητες ως προς την διαχείριση των ΜΜΕ επ΄ωφελεία των Αθλητικών Οργανισμών.
· Θα έχουν εξοικειωθεί με το βασικό σημερινό ζητούμενο της αγοράς των ΜΜΕ διεθνώς κι αυτό αφορά τον κατά το δυνατόν αποδοτικότερο συνδυασμό προσφοράς του δημοσιογραφικού προϊόντος με τη μορφή του print, του digital, και του mobile με περιεχόμενο που να ανταποκρίνεται στις ευμετάβλητες προσλαμβάνουσες του κοινού.
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας
Λήψη αποφάσεων
Αυτόνομη εργασία
Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Ομαδική εργασία
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
Λήψη αποφάσεων
Αυτόνομη εργασία
Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Ομαδική εργασία
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
-
Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου μαθήματος μελετάται η σχέση μεταξύ Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Αθλητισμού και Πολιτικής και οι μεταξύ τους αλληλεπιδράσεις. Επίσης μελετώνται η Πορεία, οι Τάσεις και οι Προοπτικές των Αθλητικών ΜΜΕ (παραδοσιακών και Νέων Μέσων) και η αλληλεπίδραση τους με το Πολιτικό και το Οικονομικό Περιβάλλον.
Γενικές Ικανότητες
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές :
· θα κατέχουν τις θεμελιώδεις αρχές της επικοινωνίας μέσω των ΜΜΕ στον τομέα της σύγχρονης αθλητικής πραγματικότητας.
· Θα έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις των διαφορετικών σημειωτικών συστημάτων των ΜΜΕ.
· θα έχουν εξοικειωθεί με τον ρόλο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην προώθηση της αθλητικής δραστηριότητας
· θα προσεγγίζουν με κριτική σκέψη την αθλητική δημοσιογραφία και τον τρόπο με τον οποίον αυτή ασκείται σήμερα.
· Θα έχουν κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες της αγοράς των Αθλητικών ΜΜΕ έναντι της αγοράς των Πολιτικών ΜΜΕ.
· Θα έχουν αναπτύξει κριτική σκέψ
-
Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου μαθήματος μελετάται η σχέση μεταξύ Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Αθλητισμού και Πολιτικής και οι μεταξύ τους αλληλεπιδράσεις. Επίσης μελετώνται η Πορεία, οι Τάσεις και οι Προοπτικές των Αθλητικών ΜΜΕ (παραδοσιακών και Νέων Μέσων) και η αλληλεπίδραση τους με το Πολιτικό και το Οικονομικό Περιβάλλον.
Γενικές Ικανότητες
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές :
· θα κατέχουν τις θεμελιώδεις αρχές της επικοινωνίας μέσω των ΜΜΕ στον τομέα της σύγχρονης αθλητικής πραγματικότητας.
· Θα έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις των διαφορετικών σημειωτικών συστημάτων των ΜΜΕ.
· θα έχουν εξοικειωθεί με τον ρόλο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην προώθηση της αθλητικής δραστηριότητας
· θα προσεγγίζουν με κριτική σκέψη την αθλητική δημοσιογραφία και τον τρόπο με τον οποίον αυτή ασκείται σήμερα.
· Θα έχουν κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες της αγοράς των Αθλητικών ΜΜΕ έναντι της αγοράς των Πολιτικών ΜΜΕ.
· Θα έχουν αναπτύξει κριτική σκέψ
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2020