ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Pantelis Konstantinakos
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΓΕΝΙΚΑ |
|
|
|
|||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ |
|||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
|||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
|||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑΕ064 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΕΠΙΛΟΓΗΣ |
|||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ |
|||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||||
Διαλέξεις |
3 |
4 |
||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γενικού Υποβάθρου, Ειδικού Υπόβαθρου, Ειδικότητας |
ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ – ΕΠΙΛΟΓΗΣ |
|||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Κανένα |
|||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
|||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
|||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/ |
|||||||
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
|
Μαθησιακά Αποτελέσματα Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α · Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης · Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και Παράρτημα Β · Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων |
|
1. Ή ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εισαγωγή των σπουδαστών στις βασικές έννοιες σχετικά με τις πολιτιστικές δραστηριότητες. 2. Επίσης, επιδιώκεται η κατανόηση των διαφορετικών πολιτιστικών δραστηριοτήτων στις κοινωνικές ομάδες. 3. Θα αναζητηθούν πληροφορίες από βιβλιογραφικές πηγές σχετικές με τις εφαρμογές των πολιτιστικών δραστηριοτήτων των κοινωνικών ομάδων 4. Επιδιώκεται η γνώση και κατανόηση του φυσικού 5. Toυ τεχνητού περιβάλλοντος εφαρμογής των πολιτιστικών δραστηριοτήτων 6. Η προσαρμογή στις νέες κοινωνικές καταστάσεις και ανάγκες των ανθρώπων σχετικά με αυτές 7. Κατανόηση της κουλτούρας και των απαιτήσεων των κοινωνικών ομάδων στις σύγχρονες κοινωνίες 8. Ανάλογα την κοινωνική και πολιτισμική καταγωγή 9. Την διαφορετικότητα της εθιμικής και πολιτιστικής αναφοράς 10. Κατανόηση πολιτιστικών περιεχομένων 11. Γνώση οργανωτικών σχεδιασμών 12. Διάχυση της τοπικής κουλτούρας και των διαφορετικών αναφορών 13. Βίωση σε φυσικό και τεχνητό περιβάλλον των ειδικών εφαρμογών πολιτιστικών δραστηριοτήτων |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Ομαδική εργασία Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
|
Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας |
3. |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
1. Κοινωνική διάσταση του Πολιτισμού και της Κουλτούρας, Κοινωνιολογικές θεωρίες και ερμηνευτική προσέγγιση του πολιτισμού. Ανάλυση των βασικών πολιτισμικών αναφορών για τον πολιτισμό. Ο κοινωνικός ρόλος του πολιτισμού και η σχέση του με τις διαφορετικές κοινωνικές ομάδες. https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
2. Πολιτισμική διάσταση του Πολιτισμού, Σχέση του με την κοινωνική και γεωγραφική διαστρωμάτωση, την κοινωνική κινητικότητα, οριζόντια και κάθετη. https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
3. Η παιδαγωγική διάσταση του Πολιτισμού, Ο παιδαγωγικό ρόλος του και η σχέσης του με το διαφορετικό κοινωνικό περιβάλλον. Πολιτισμική διαχρονικότητα της κουλτούρας και των περιεχομένων της. https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
4. Πολιτισμός και Αισθητική. Ο ρόλος της αισθητικής στην καθημερινότητα των πολιτών. Η σχέση της αισθητικής με τον αθλητισμό, και το μορφωτικό και επαγγελματικό πεδίο των κοινωνικών ομάδων. Β. Φίλια, Κοινωνιολογία του Πολιτισμού, εκδ. Παπαζήση, Αθήνα, 2005 https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
5. Οργανωτικές αρχές των Πολιτιστικών δραστηριοτήτων, Οργανωτικοί άξονες και κατευθύνσεις . Ελληνική εμπειρία και διαχρονική πραγματικότητα. https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
6. Οργανωτική διάσταση των Πολιτιστικών δραστηριοτήτων, Σχεδιασμός και παράγοντες οργάνωσης. Οργανωτικές μορφές. Υποδομές. Σκοπός και Στόχοι. Μεθοδολογία Οργάνωσης. Αξιολόγηση πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Κώστας Μουντάκης, Σημειώσεις, Ε, CLAS https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
7. Εφαρμογές Πολιτιστικών δραστηριοτήτων, Δημόσιοι και Ιδιωτικοί φορείς, Περιφερειακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση, Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί και Ιδρύματα. https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
8. Κοινωνικές Ομάδες και Πολιτιστικές δραστηριότητες, Παιδιά και Έφηβοι Εργαζόμενοι και Επαγγελματίες, Γυναίκες, Ηλικιωμένοι, Ειδικές Κοινωνικές Ομάδες ΑΜΕΑ, Θεραπευτικές Κοινότητες, Στρατός, Φυλακισμένοι. https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
9. Σχεδιασμός, Οργάνωση και Εφαρμογή προγραμμάτων, Που, Πως, Πότε, Τι και Γιατί, ως περιεχόμενα πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Είδη πολιτιστικών περιεχομένων. Προβολή και Διαφήμιση, Χορηγίες και Ομάδες υποστήριξης, Μέτρα πρόληψης και προστασίας εμπλεκομένων στις πολιτιστικές δραστηριότητες. https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
10. Βιωματικές επισκέψεις σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους οργάνωσης Πολιτιστικών δραστηριοτήτων, Μουσεία, Πινακοθήκες, Θέατρα, ψυχαγωγικά πάρκα, πολιτιστικά κέντρα, αρχαιολογικούς χώρους, τουριστικά καταλύματα, φυσικούς και τεχνητούς χώρους οργάνωσης πολιτιστικών δραστηριοτήτων. https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
11. Εφαρμογές πολιτιστικών προγραμμάτων - δραστηριοτήτων από ομάδες φοιτητών, οργανωτική και μεθοδολογική υποστήριξη των ομάδων. Ηλεκτρονική και Βιντεοσκοπική καταγραφή των πολιτιστικών δραστηριοτήτων. https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
12. Παρουσιάσεις των ομαδικών εργασιών, ανάλυση, κριτική, συζήτηση και αξιολόγησή τους. Καταγραφή των προβλημάτων, ελλείψεων και λαθών, αιτιολόγηση και κατανόησή τους. https://eclass.uop.gr/courses/OMA305/
13. Βιντεοπροβολές των εργασιών στους χώρους της σχολής. Πρόσκληση για συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας. |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λ.π. |
Πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία |
||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, με τους φοιτητές. Χρήση power point video. |
||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.
|
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
|
Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS
|
Διαλέξεις και βιντεοπαρουσιάσεις εργασιών
|
39 ώρες (1,56 ECTS) |
|
Βιωματικές επισκέψεις σε ειδικούς χώρους οργάνωσης πολιτιστικών δραστ/των πέραν των διαλέξεων |
22 ώρες (0,88 ECTS) |
||
Διαμόρφωση ποσοτικών και ποιοτικών εργαλείων για τη συλλογή εμπειρικών δεδομένων |
22 ώρες (0,88 ECTS) |
||
Προετοιμασία για εξετάσεις και εξετάσεις |
17 ώρες (0,68 ECTS) |
||
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας με τις εξετάσεις ) |
100 ώρες (4 ECTS) |
||
|
|
||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι Αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
· Η γλώσσα θα είναι η ελληνική, και η αξιολόγηση θα γίνεται με γραπτές εξετάσεις σε θέματα που θα απαιτούν κριτική ανάλυση και παραδειγματικές αναφορές, καθώς και ανάπτυξη σχετική με αναφερόμενες βιβλιογραφικές πηγές. · Τα θέματα θα αξιολογούνται με το 75% και οι εργασίες με το 25%. Οι παρουσίες θα προσμετρούνται ως θετική συνεισφορά στη γενική βαθμολογική αξιολόγηση. Λαμβάνεται ειδική μέριμνα για εξέταση Α.ΜΕ.Α και φοιτητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, σύμφωνα με τον κανονισμό του ΤΟΔΑ
|
||
5 |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
1. Β. Φίλια, Κοινωνιολογία του Πολιτισμού, εκδ. Παπαζήση, Αθήνα, 2005 2. Α. Κορωναίου, Νέοι και ΜΜΕ, εκδ. Οδυσσέας, Αθήνα, 1995 3. Κώστας Μουντάκης, Σημειώσεις, Ε, CLAS |
Λιγότερα
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΓΕΝΙΚΑ |
|
|
|
|||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ |
|||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
|||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
|||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑΕ064 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΕΠΙΛΟΓΗΣ |
|||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ |
|||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||||
Διαλέξεις |
3 |
4 |
||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γενικού Υποβάθρου, Ειδικού Υπόβαθρου, Ειδικότητας |
ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ – ΕΠΙΛΟΓΗΣ |
|||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Κανένα |
|||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕ |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΓΕΝΙΚΑ |
|
|
|
|||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ |
|||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
|||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
|||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑΕ064 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΕΠΙΛΟΓΗΣ |
|||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ |
|||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||||
Διαλέξεις |
3 |
4 |
||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γενικού Υποβάθρου, Ειδικού Υπόβαθρου, Ειδικότητας |
ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ – ΕΠΙΛΟΓΗΣ |
|||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Κανένα |
|||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕ |
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Πέμπτη, 08 Οκτωβρίου 2020
- Τετάρτη, 07 Οκτωβρίου 2020
- Τρίτη, 06 Οκτωβρίου 2020
- Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2020
- Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2020