Η θέσμιση της σχολικής αξιολόγησης : Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις εκπαιδευτικών πολιτικών
Despina Tsakiri
Στόχος του εν λόγω μαθήματος είναι η αναλυτική εξέταση των ζητημάτων με τα οποία ασχολείται η κοινωνιολογία της αξιολόγησης :
- Μέτρηση της επίδοσης
- Εκπαιδευτική πολιτική για πρόληψη της σχολικής αποτυχίας (αντισταθμιστικά μέτρα)
- Διαμόρφωση του σχολικού χάρτη και γονεϊκές πρακτικές
- Διεθνείς συγκρίσεις των σχολικών επιδόσεων των μαθητών μέσω θεσμοθετημένων προγραμμάτων. Η περίπτωση του προγράμματος PISA
Μαθησιακοί στόχοι
-
Εκπόνηση βιβλιογραφικής επισκόπησης με θέμα σχετικό με τις προτεινόμενες θεματικές ενότητες διδασκαλίας του μαθήματος :
- Αναζήτηση και ταυτοποίηση βιβλιογραφικών αναφορών κυρίως εμπειρικές οι οποίες να αφορούν μια συγκεκριμένη διάσταση ενός από τους προτεινόμενες θεματικές ενότητες διδασκαλίας του μαθήματος
- Τεκμηρίωση ότι η επιλεγείσα διάσταση εντάσσεται σε μια από τις προτεινόμενες θεματικές ενότητες του μαθήματος
- Τεκμηρίωση του επιστημονικού ενδιαφέροντος της επιλεγείσας διάστασης
- Διενέργεια μιας κριτικής ανάγνωσης και σύνθεσης των επιλεγεισών βιβλιογραφικών αναφορών
- Σύνταξη μιας βιβλιογραφικής επισκόπησης
Στόχος του εν λόγω μαθήματος είναι η αναλυτική εξέταση των ζητημάτων με τα οποία ασχολείται η κοινωνιολογία της αξιολόγησης :
- Μέτρηση της επίδοσης
- Εκπαιδευτική πολιτική για πρόληψη της σχολικής αποτυχίας (αντισταθμιστικά μέτρα)
- Διαμόρφωση του σχολικού χάρτη και γονεϊκές πρακτικές
- Διεθνείς συγκρίσεις των σχολικών επιδόσεων των μαθητών μέσω θεσμοθετημένων προγραμμάτων. Η περίπτωση του προγράμματος PISA
Μαθησιακοί στόχοι
-
Εκπόνηση βιβλιογραφικής επισκόπησης με θέμα σχετικό με τις προτεινόμενες θεματικές ενότητες διδασκαλίας του μαθήματος :
- Αναζήτηση και ταυτοποίηση βιβλιογραφικών αναφορών κυρίως εμπειρικές οι οποίες να αφορούν μια συγκεκριμένη διάσταση ενός από τους προτεινόμενες θεματικές ενότητες διδασκαλίας του μαθήματος
- Τεκμηρίωση ότι η επιλεγείσα διάσταση εντάσσεται σε μια από τις προτεινόμενες θεματικές ενότητες του μαθήματος
- Τεκμηρίωση του επιστημονικού ενδιαφέροντος της επιλεγείσας διάστασης
- Διενέργεια μιας κριτικής ανάγνωσης και σύνθεσης των επιλεγεισών βιβλιογραφικών αναφορών
Στόχος του εν λόγω μαθήματος είναι η αναλυτική εξέταση των ζητημάτων με τα οποία ασχολείται η κοινωνιολογία της αξιολόγησης :
- Μέτρηση της επίδοσης
- Εκπαιδευτική πολιτική για πρόληψη της σχολικής αποτυχίας (αντισταθμιστικά μέτρα)
- Διαμόρφωση του σχολικού χάρτη και γονεϊκές πρακτικές
- Διεθνείς συγκρίσεις των σχολικών επιδόσεων των μαθητών μέσω θεσμοθετημένων προγραμμάτων. Η περίπτωση του προγράμματος PISA
Μαθησιακοί στόχοι
-
Εκπόνηση βιβλιογραφικής επισκόπησης με θέμα σχετικό με τις προτεινόμενες θεματικές ενότητες διδασκαλίας του μαθήματος :
- Αναζήτηση και ταυτοποίηση βιβλιογραφικών αναφορών κυρίως εμπειρικές οι οποίες να αφορούν μια συγκεκριμένη διάσταση ενός από τους προτεινόμενες θεματικές ενότητες διδασκαλίας του μαθήματος
- Τεκμηρίωση ότι η επιλεγείσα διάσταση εντάσσεται σε μια από τις προτεινόμενες θεματικές ενότητες του μαθήματος
- Τεκμηρίωση του επιστημονικού ενδιαφέροντος της επιλεγείσας διάστασης
- Διενέργεια μιας κριτικής ανάγνωσης και σύνθεσης των επιλεγεισών βιβλιογραφικών αναφορών
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2020
- Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2020
- Παρασκευή, 12 Απριλίου 2019