Η θέσμιση της σχολικής αξιολόγησης : Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις εκπαιδευτικών πολιτικών

Despina Tsakiri

Περιγραφή

Στόχος του εν λόγω μαθήματος είναι η αναλυτική εξέταση των ζητημάτων με τα οποία ασχολείται η κοινωνιολογία της αξιολόγησης :

  • Μέτρηση της επίδοσης
  • Εκπαιδευτική πολιτική για πρόληψη της σχολικής αποτυχίας (αντισταθμιστικά μέτρα)
  • Διαμόρφωση του σχολικού χάρτη και γονεϊκές πρακτικές
  • Διεθνείς συγκρίσεις των σχολικών επιδόσεων των μαθητών μέσω θεσμοθετημένων προγραμμάτων. Η περίπτωση του προγράμματος PISA

    Μαθησιακοί στόχοι

  • Εκπόνηση βιβλιογραφικής επισκόπησης με θέμα σχετικό με τις προτεινόμενες θεματικές ενότητες διδασκαλίας του μαθήματος :

    • Αναζήτηση και ταυτοποίηση βιβλιογραφικών αναφορών κυρίως εμπειρικές οι οποίες να αφορούν μια συγκεκριμένη διάσταση ενός από τους προτεινόμενες θεματικές ενότητες διδασκαλίας του μαθήματος
    • Τεκμηρίωση ότι η επιλεγείσα διάσταση εντάσσεται σε μια από τις προτεινόμενες θεματικές ενότητες του μαθήματος
    • Τεκμηρίωση  του επιστημονικού ενδιαφέροντος της επιλεγείσας διάστασης
    • Διενέργεια μιας κριτικής ανάγνωσης και σύνθεσης των επιλεγεισών βιβλιογραφικών αναφορών
Περισσότερα  

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις