Παιδαγωγική Θεάτρου V: Η Ψυχοπαιδαγωγική της Διδακτικής του Θεάτρου στην Εκπαίδευση

tsiaras asterios

Περιγραφή
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 34ΕΧ014 • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (ECTS): 5 • ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ/ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ: Προαιρετικό Μάθημα • ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό Εξάμηνο (Ε΄ ή Ζ΄) • ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας, Επίκουρος Καθηγητής • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, διάλογος, διάλεξη, βιωματικά θεατρικά εργαστήρια • ΕΞΕΤΑΣΗ : Γραπτή εξέταση • ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Ελληνική • ΣΚΟΠΟΣ: Ο σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους μαθητές στις βασικές έννοιες της ψυχοπαιδαγωγικής σε σχέση με τη διδασκαλία του θεάτρου στην εκπαίδευση. Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος αναμένεται ο φοιτητής να κατανοήσει το περιεχόμενο, τη δομή και το στόχο της διδακτικής του θεάτρου στην εκπαίδευση, σύμφωνα με τις αρχές της ψυχοπαιδαγωγικής. • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: -Η διδακτική αποστολή του θεατροπαιδαγωγού σύμφωνα με τις αρχές της ψυχοπαιδαγωγικής. -Η ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση της διδακτικής του θεάτρου στην προσχολική ηλικία. -Η ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση της διδακτικής του θεάτρου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. -Η διδακτική του
Περισσότερα  
Συμπληρωματικά Στοιχεία:
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ Αναστασοπούλου, Ε. (2010) Θεατρικό παιχνίδι και διαπολιτισμική αγωγή: Μια συνάντηση με τον «άλλο» στον χώρο και στη ζωή, Γραμμικό, Λάρισα. Γεωργίου, Μ. (2007) Η συμβουλευτική - επαγγελματικός προσανατολισμός στο χώρο του σχολείου και ο ρόλος της θεατρικής αγωγής : Ανάπτυξη εαυτογνωσίας - εαυτοαντίληψης μέσα από τη θεατρική αγωγή στο σχολείο, Παναγόπουλος, Αθήνα. Διαμαντόπουλος, Π. (2002) Σχολική παιδαγωγική, Παπαζήσης, Αθήνα. Διαμαντόπουλος, Π. (2002) Σχολική παιδαγωγική, Παπαζήσης, Αθήνα. Δήμου, Γ. (2008) Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Gutenberg, Αθήνα Kempe, A. (2005) Εκπαιδευτικό δράμα και ειδικές ανάγκες: Ένα εγχειρίδιο για δασκάλους σε γενικά και ειδικά σχολεία, Πατάκης, Αθήνα. Μάνος, Κ. (1991) Παιδαγωγική Ψυχολογία: Ψυχοπαιδαγωγική, Γρηγόρης, Αθήνα. Μάνος, Κ. (1997) Ψυχολογία του εφήβου : Εξελικτική ψυχολογία, Γρηγόρης, Αθήνα.  Σβορώνου - Ζωγράφου, Ά. (2006) Ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση της διδασκαλίας: Για νηπιαγωγούς, δασκάλους, καθηγητές, Ένωση Ελλήνων Φυσικών, Αθήνα. Slavin, R. (2007) Εκπαιδευτική Ψυχολογία: Θεωρία και πράξη, Μεταίχμιο, Αθήνα. Woolfolk, A. (2007) Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Έλλην, Αθήνα. ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ Goodman, G. S. (2010) Educational psychology reader: the art and science of how people learn, Peter Lang, New York. Malott, C. S. (2011) Critical pedagogy and cognition: an introduction to a postformal educational psychology, Springer, New York. Ormrod, J. E. (2011) Educational psychology: developing learners, Pearson/Allyn & Bacon, Boston. Renard, S & Sockol, K. (1987) Creative drama: enhancing self-concepts and learning, Minneapolis, MN : Educational Media Corp. Rubie-Davies, C. (2011) Educational psychology: concepts, research and challenges, Routledge, New York. White, F., Hayes, B. & Livesey, D. (2009) Developmental psychology: from infancy to adulthood, Pearson Australia, Frenchs Forest, N.S.W. Woolfolk, A. (2007) Educational psychology: active learning, Pearson/Allyn & Bacon, Boston. Woolfson, L. M. (2011) Educational psychology: the impact of psychological research on education, Pearson, New York.

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις