ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΩΜΑΤΟΣ

Μπαρμπούση Βασιλική

Περιγραφή
ΣΚΟΠΟΣ Σκοπός του μαθήματος είναι η εφαρμογή ανατομικών κανόνων με έμφαση στο κινούμενο σώμα και στην κιναισθητική αντίληψη, για να βελτιωθεί η στάση του σώματος, ο νευρομυϊκός συντονισμός και να μειωθούν χρόνιες εντάσεις, βελτιώνοντας έτσι τις δεξιότητες στο χορό και στις παραστατικές τέχνες γενικότερα. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Το περιεχόμενο του μαθήματος βασίζεται στις αρχές και στις μεθόδους εκπαίδευσης του σώματος (Somatics). Δίνονται στοιχεία των μεθόδων της ιδεοκίνησης, του body-mind centering και της τεχνικής Alexander. Το μάθημα ενθαρρύνει τους φοιτητές/τριες να αλλάξουν τα κινητικά τους μοντέλα, να επιτύχουν τη σωματοποίηση μέσα από τη σύνδεση σώματος-πνεύματος και να αισθανθούν τη σημασία του συνειδητού ελέγχου, της χρήσης και της λειτουργίας του εαυτού ως όλου.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 1)_ Olsen A. (1998) Body Stories A Guide to Experiencial Anatomy, station Hill Openings, New York. 2)Hackney P (2000), Making connections, Total Body Integration Through Bartenieff Fundamentals, Gordon and Breach Publishers, Amsterdam. 3)Cohen – Bainbridge, B. (1997). Sensing, Feeling, and Action the Experiential Anatomy of Body-Mind Centering, contact editions, Northampton, MA 4)Hartley, L (1995). Wisdom of the body moving, An Introduction to Body – Mind centering. North Atlantic Books, California 5)Todd. M, (1937), The Thinking Body, Dance Horizons 6)Sweigartd, L. (1974) Human Movement Potential its ideokinetic Facilitation, Harper and Row, San Francisco London