Παιδαγωγική του Θεάτρου ΙΙ: H Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση
Κοντογιάννη Άλκηστις
Περιγραφή
• ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
02YΕ005
• ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υποχρεωτικής επιλογής
• ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Προπτυχιακό
ΕΞΑΜΗΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εαρινό Εξάμηνο (Β΄)
• ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ECTS ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ECTS 4
• ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Χωρίς προαπαιτούμενα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ :
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να κατανοήσουν το ρόλο της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση, η οποία αποτελεί νέα προσέγγιση της εκπαιδευτικής πράξης και μπορεί να λειτουργήσει ως μορφή τέχνης αλλά και ως μέσον μάθησης για την κατάκτηση γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών στόχων.
Οι ενότητες, οι οποίες προσεγγίζονται θεωρητικά και από τη διάσταση της εφαρμοσμένης έρευνας και τις οποίες οι φοιτητές ζητείται να επεξεργαστούν ολιστικά με επικέντρωση στη παιδαγωγική διάσταση είναι:
Α) Ο ρόλος της ΔΤΕ σε όλες τις βαθμίδες της τυπικής και ειδικής εκπαίδευσης, β) Η ΔΤΕ σε σχέση με τα γνωστικά αντικείμενα της Εκπαίδευσης, γ) Η ΔΤΕ σε σχέση με την προσωπική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη δ) Η ΔΤΕ στη δια βίου μάθηση και ε) Η ΔΤΕ και η σχέση της με τις Τέχνες.
Το μάθημα περιλαμβάνει και εργαστήρια εφαρμογής.Λιγότερα
• ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
02YΕ005
• ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υποχρεωτικής επιλογής
• ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Προπτυχιακό
ΕΞΑΜΗΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εαρινό Εξάμηνο (Β΄)
• ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ECTS ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ECTS 4
• ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Χωρίς προαπαιτούμενα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ :
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να κατανοήσουν το ρόλο της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση, η οποία αποτελεί νέα προσέγγιση της εκπαιδευτικής πράξης και μπορεί να λειτουργήσει ως μορφή τέχνης αλλά και ως μέσον μάθησης για την κατάκτηση γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών στόχων.
Οι ενότητες, οι οποίες προσεγγίζονται θεωρητικά και από τη διάσταση της εφαρμοσμένης έρευνας και τις οποίες οι φοιτητές ζητείται να επεξεργαστούν ολιστικά με επικέντρωση στη παιδαγωγική διάσταση είναι:
Α) Ο ρόλος της ΔΤΕ σε όλες τις βαθμίδες της τυπικής και ειδικής εκπαίδευσης, β) Η ΔΤΕ σε σχέση με τα γνωστικά αντικείμενα της Εκπαίδευσης, γ) Η ΔΤΕ σε σχέση με την προσ
Περισσότερα • ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
02YΕ005
• ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υποχρεωτικής επιλογής
• ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Προπτυχιακό
ΕΞΑΜΗΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εαρινό Εξάμηνο (Β΄)
• ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ECTS ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ECTS 4
• ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Χωρίς προαπαιτούμενα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ :
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να κατανοήσουν το ρόλο της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση, η οποία αποτελεί νέα προσέγγιση της εκπαιδευτικής πράξης και μπορεί να λειτουργήσει ως μορφή τέχνης αλλά και ως μέσον μάθησης για την κατάκτηση γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών στόχων.
Οι ενότητες, οι οποίες προσεγγίζονται θεωρητικά και από τη διάσταση της εφαρμοσμένης έρευνας και τις οποίες οι φοιτητές ζητείται να επεξεργαστούν ολιστικά με επικέντρωση στη παιδαγωγική διάσταση είναι:
Α) Ο ρόλος της ΔΤΕ σε όλες τις βαθμίδες της τυπικής και ειδικής εκπαίδευσης, β) Η ΔΤΕ σε σχέση με τα γνωστικά αντικείμενα της Εκπαίδευσης, γ) Η ΔΤΕ σε σχέση με την προσ
Περισσότερα
Πληροφορίες
Συμπληρωματικά Στοιχεία:
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ
Άλκηστις (2008). Μαύρη Αγελάδα- Άσπρη Αγελάδα, Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Διαπολιτισμικότητα, Αθήνα, εκδ. ΜΟΤΙΒΟ
ΕΥΔΟΞΟΣ 8782
Άλκηστις, (1988). Το βιβλίο της Δραματοποίησης, Αθήνα , Πεδίο.
ΕΥΔΟΞΟΣ
• ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διάλογος, διάλεξη, γραπτές εργασίες, μικροδιδασκαλίες, βιωματικά θεατρικά εργαστήρια
• ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γραπτή εξέταση, βιωματικά θεατρικά εργαστήρια, εργασίες
• ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ελληνική
Συμπληρωματικά Στοιχεία:
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ
Άλκηστις (2008). Μαύρη Αγελάδα- Άσπρη Αγελάδα, Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Διαπολιτισμικότητα, Αθήνα, εκδ. ΜΟΤΙΒΟ
ΕΥΔΟΞΟΣ 8782
Άλκηστις, (1988). Το βιβλίο της Δραματοποίησης, Αθήνα , Πεδίο.
ΕΥΔΟΞΟΣ
• ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διάλογος, διάλεξη, γραπτές εργασίες, μικροδιδασκαλίες, βιωματικά θεατρικά εργαστήρια
• ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γραπτή εξέταση, βιωματικά θεατρικά εργαστήρια, εργασίες
• ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ελληνική
Ανακοινώσεις
- Δευτέρα, 30 Μαΐου 2016