ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ IΧ:Δημιουργική, Ανατρεπτική Γραφή

Κοντογιάννη Άλκηστις

Περιγραφή

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το ζητούμενο μαθησιακό αποτέλεσμα είναι οι φοιτητές/τριες, αφού προσεγγίσουν την
έννοια της δημιουργικότητας και τις τεχνικές της, να οδηγηθούν μετά από ένα πρώτο
ιδιότυπο λογοτεχνικό γραμματισμό σε μια προσωπική ανατροπή των καθιερωμένων
κειμενικών δομών. Επίσης, να οδηγηθούν, ατομικά ή σε ομάδες, στη δημιουργία μιας
σειράς κειμένων πολυφωνικών, πολυτροπικών, πολυεπίπεδων και πολυμορφικών. Μέσω
πρωτότυπων ερεθισμάτων, θεατρικών αυτοσχεδιασμών σε συναλλαγή με τις τέχνες, μέσω
μετασχηματισμών εικόνων, λέξεων, προτάσεων, ήχων, μουσικής και με άξονα το
«παίζειν», οι φοιτητές μπορεί να δημιουργήσουν την προσωπική τους αισθαντική,
ανατρεπτική γραφή που συνιστά άλλωστε την «απόλαυση του κειμένου» (R. Barthes) και
σχετίζεται με την ετερότητα και τους «ετέρους εαυτούς», ενώ τους οδηγεί σε ένα νέο τρόπο
αντίληψης και κατανόησης του εαυτού, του ετέρου και του κόσμου (J. Derrida).
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου παρακολούθηση ενός Συνεδρίου και δύο εργ

Περισσότερα  

Ημερολόγιο