ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ Ι

Maria Spiridopoulou

Περιγραφή

Το μάθημα στοχεύει αφενός στην εκμάθηση και αφομοίωση των βασικών μορφο-συντακτικών δομών της ιταλικής γλώσσας και στην ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων των φοιτητών που μαθαίνουν να εκφράζονται και να επικοινωνούν μέσα από τη χρήση του γραπτού και προφορικού λόγου και αφετέρου στην εξοικείωση των φοιτητών με την ιταλική θεατρική ορολογία και τη χρήση βασικών εννοιών-λημμάτων. Ειδικότερα, στόχοι του μαθήματος είναι η πρόσληψη και χρήση της ιταλικής θεατρικής ορολογίας μέσα από θεατρικά και θεωρητικά κείμενα και η κατανόηση και αναπαραγωγή απλών σκηνών από επιλεγμένα θεατρικά έργα με προκαταρκτικό βαθμό δυσκολίας.

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ: για τη σωστή εκμάθηση του εργαστηριακού μαθήματος της ιταλικής γλώσσας και ορολογίας, απαιτείται τουλάχιστον οχτώ (8) φορές η παρουσία και ενεργή συμμετοχή των φοιτητών. Η τελική αναπαραγωγή και θεατρική παρουσίαση επιλεγμένων απλών σκηνών του ιταλικού θεατρικού ρεπερτορίου θα ληφθεί υπόψη για τη βαθμολογία.

• ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Με την επιτυχή

Περισσότερα  
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

• ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ

Γραμματική

→Βαζούρα, Ζ. (2007). Μαθαίνω την ιταλική γλώσσα Ι. Θεσσαλονίκη: University Studio Press Α.Ε.

→Barroncini Μ. (2012). In ascolto elementare. Primus edizioni.

→Μαυρίδη, Φ. (2004). Ιταλοελληνικό λεξικό Μega. Αθήνα: Μ. Σιδέρη ΜΟΝ/ΠΗ ΕΠΕ.

→Pauli P. (2012). Grammatica della lingua italiana in pratica. Primus edizioni.

 Pauli P. (2012). In pratica. Primus edizioni.

 Pauli P. (2012). Verbi italiani. Primus edizioni.

 Σπυριδοπούλου, Μ. Esercizi italiani, http://spiridopoulou.wordpress.com/

Θεατρική Ορολογία

→Σπυριδοπούλου Μαρία, Λεξικό ιταλικής θεατρικής ορολογίας, http://spiridopoulou.wordpress.com/.

→Σπυριδοπούλου Μαρία, Ιταλικά Θεατρικά Κείμενα, http://spiridopoulou.wordpress.com/

Θεατρικά έργα

 Goldoni, C. (2012). Mirandolina, Athens: Primus Edizioni, (από τη Λοκαντιέρα σε απλή ιταλική γλώσσα).

 Paravidino, F. (2001) Il trinciapollo, Hystrio, no. 2.

 Svevo, I. (2004). Teatro e saggi, in Tutte le opere, III, Milano: Mondadori. 

Ενότητες

1. ELEMENTI COMMUNICATIVI: presentarsi (nome, cognome, nazionalità, età, ecc.)/salutare/chiedere e dire l'indirizzo/chiedere di ripetere e come si dice e come si scrive una parola.

2. ELEMENTI GRAMMATICALI: pronomi personali: io, tu, lui, lei. Verbi essere, avere e chiamarsi nelle prime 3 persone del singolare.. La frase negativa con NON. I sostantivi: genere e numero. Gli aggettivi: genere e numero.

3. ELEMENTI CULTURALI: l'italiano come lingua straniera. 

4. http://www.iicatene.esteri.it/IIC_Atene/Menu/Imparare_Italiano/Studiare_Italiano_on_line/

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις