Θέμα I: Επαναλαμβανόμενο μοντέλο Bertrand, συμπαιγνίες<?xml:namespace prefix = o ns = \"urn:schemas-microsoft-com:office:office\" />
Shy: 6.5 Self-enforcing collusion, pp. 115-120
Tirole: 6.3 Supergames, pp. 245-247
Cabral: 8.1 Η επαναλαμβανόμενη αλληλεπίδραση και η σταθερότητα των συμφωνιών συμπαιγνίας, σ. 159-162
Θέμα ΙΙ: Οριζόντια διαφοροποίηση, η μοναδιαία γραμμική πόλη του Hotelling
Shy: 7.3 Location models, pp. 149-153
Tirole: 7.1 Spatial competition, pp. 279-282
Θέμα ΙΙI: Οριζόντια διαφοροποίηση, η κυκλική πόλη
Shy: 7.3.2 The circular approach, pp. 154-156
Θέμα IV: Ολιγοπωλιακά μοντέλα Cournot και Bertrand με κάθετη διαφοροποίηση
Shy: 7.1 Simple models for two differentiated products, pp. 135-141
Θέμα V: Ποιότητα προϊόντος και εγγυήσεις
Shy: 12.7 Warranties, pp. 330-335
Θέμα VI: Διάκριση τιμών πρώτου βαθμού
Shy: 5.3 Discriminating monopoly, pp. 75-78
Tirole: 3.1 Perfect price discrimination, pp. 135-137
Θέμα VII: Διάκριση τιμών δευτέρου βαθμού
Tirole: 3.3 Personal arbitrage and screening (Second-degree price discrimination), pp. 142-146
Cabral: 10.3 Μη-γραμμική τιμολόγηση, σ. 209-212
Θέμα VIII: Μεικτές συντονισμένες πωλήσεις – Mixed tying
Shy: 14.1.3 Mixed tying, pp. 364-366
Θέμα IX: Πειστική διαφήμιση
Shy: 11.1 Persuasive advertising, pp. 283-287
Θέμα X: Αποφυγή αποτροπής εισόδου
Shy: 8.4.4 Judo economics, pp. 198-200