Οδηγίες Διαδικτυακής Εξέτασης | Σεπτ 2020
- Κυριακή, 06 Σεπτεμβρίου 2020 -

Αγαπητοί φοιτητές και αγαπητές φοιτήτριες,

παρακάτω θα βρείτε τις βασικές οδηγίες για την διαδικτυακή εξέταση του μαθήματος, καθώς και τις ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις που απαιτούνται από μέρους σας.

Εάν κάποιος ή κάποια αδυνατεί να ικανοποιήσει κάποιες από αυτές τις απαιτήσεις ή έχει απορία ως προς την διαδικασία, παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου το αργότερο έως 10 Σεπτ 2020.

Όλοι οι φοιτητές και οι φοιτήτριες που επιθυμούν να εξεταστούν διαδικτυακά θα πρέπει να έχουν ήδη συμπληρώσει την υπεύθυνη δήλωση στον σύνδεσμο https://gdpr-form.uop.gr/, σύμφωνα με προηγούμενες οδηγίες που έχουν δοθεί από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

Περισσότερες και ειδικότερες λεπτομέρειες, καθώς και μικρές τροποποιήσεις, δύναται να δοθούν σε νέα ανακοίνωση.  

 

Διαδικασία Διαδικτυακής Εξέτασης

  • Η ημερομηνία και ώρα εξέτασης είναι Δευτέρα 14 Σεπτ 2020 και ώρα 10:00.
  • Με το διδάσκοντα θα μπορείτε να επικοινωνήσετε για απορίες κατά τη διάρκεια της εξέτασης μέσω του λογισμικού Zoom, με χρήση του συνδέσμου: https://bit.ly/2R1JbWh
  • Τα θέματα θα είναι διαθέσιμα για λήψη από το eclass του μαθήματος, ακριβώς στην ώρα έναρξης της εξέτασης και θα μπορείτε να τα βρείτε:
  • Η εξέταση θα έχει διάρκεια 90 λεπτά.
  • Στη διάρκεια της εξέτασης θα πρέπει να κατεβάσετε τα θέματα, να τα επιλύσετε και να τα ανεβάσετε επιτυχώς στην ενότητα «Εργασίες» στο eclass του μαθήματος, καθώς και να απαντήσετε στις ερωτήσεις στην ενότητα «Ασκήσεις». Με την παρέλευση του χρόνου εξέτασης δε θα είναι δυνατή η υποβολή των απαντήσεών σας.
  • Τα θέματα της ενότητας «Εργασίες» θα τα απαντήσετε γραπτώς (χειρόγραφα σε χαρτί Α4), στην συνέχεια θα τα ψηφιοποιήσετε (θα τα σαρώσετε ή θα τα φωτογραφίσετε), θα τα σελιδοποιήσετε σε ένα ενιαίο αρχείο pdf και θα να ανεβάσετε στο eclass στην ενότητα «Εργασίες».
  • Εναλλακτικά και μόνο σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα να ανεβάσετε στο eclass στην ενότητα «Εργασίες» τις λύσεις σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον εξής σύνδεσμο: https://bit.ly/2Uvt8m0
  • Το αρχείο pdf που θα ανεβάσετε θα έχει τίτλο της μορφής:

          Επώνυμο Όνομα - Αριθμός Μητρώου.pdf

  • Στο επάνω μέρος της πρώτης σελίδας θα πρέπει να υπάρχουν τα στοιχεία σας, καθώς και ο τίτλος του εξεταζόμενου μαθήματος (χειρόγραφα).
  • Σελίδες που δε θα είναι ευδιάκριτες (πχ θολές) ή μη ολόκληρες (πχ θα λείπει κομμάτι του Α4 από την φωτογράφιση) δε θα λαμβάνονται υπόψη.

 

Ελάχιστες Τεχνικές Απαιτήσεις

  • Σύνδεση στο διαδίκτυο.
  • Πρόσβαση στο eclass με τον ιδρυματικό λογαριασμό που κατέχετε.
  • Πρόσβαση στο Office 365 με τον ιδρυματικό λογαριασμό που κατέχετε.
  • Ηλεκτρονικός υπολογιστής ή κινητό τηλέφωνο.
  • Σύνδεση με τον διδάσκοντα μέσω του λογισμικού Zoom.
  • Software για άνοιγμα αρχείων τύπου pdf.
  • Σαρωτής ή συσκευή με δυνατότητα ευκρινούς φωτογράφισης πχ έξυπνο τηλέφωνο.
  • Λογισμικό για την παραγωγή του τελικού αρχείου τύπου pdf, όπως πχ Office Lens, Google Lens, CamScanner.

 

Ο διδάσκων,
Νικόλαος Σαγιάς