ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-Ασκήσεις προετοιμασίας από το σκηνοθέτη, για την “είσοδο” του ηθοποιού στην πρόβα. Έμφαση στο διαχωρισμό των εννοιών ζέσταμα και training (άσκηση/προπόνηση).
-Ο σκηνοθέτης και το κείμενο. Η έννοια της επείγουσας ανάγκης: κριτήρια επιλογής αποσπασμάτων από θεατρικά κείμενα.
-Η οργάνωση της πρόβας. Το ημερολόγιο πρόβας.
-Η εργασία κατανόησης του κειμένου ως συλλογική διαδικασία.
-Εξάσκηση του σκηνοθέτη στη συνθήκη: “Όχι δράση: αντίδραση!: αν ισχύει για τον ηθοποιό, ισχύει και για το σκηνοθέτη”. (Μέθοδος Viewpoints-Αν Μπόγκαρντ)
-Αξιοποίηση του σκηνικού χώρου
-“Αγκυλώσεις” του ηθοποιού κατά την εκφορά του λόγου και τρόποι αντιμετώπισής τους από το σκηνοθέτη: η ανάγκη της απεύθυνσης.